Kicsit rólunk
Sosem egyszerű megtalálni azt az oldalt, ahonnan bizalommal rendel az ember. Azt meg pláne nehéz ahol, a gyerekjáték és a konyhai felszerelést egy helyről beszerezhető.
Sosem egyszerű megtalálni azt az oldalt, ahonnan bizalommal rendel az ember. Azt meg pláne nehéz ahol, a gyerekjáték és a konyhai felszerelést egy helyről beszerezhető. Bár sok más webáruház kínál hasonló termékeket, ám a Marketpiac annyival különbözik ezektől, hogy saját árukészlettel rendelkezik, amiket 100% odafigyeléssel csomagolnak.
Garantáltan nem kerül a csomagba selejtes, törött termék. Mindezek mellett folyamatosan frissülő árukészlettel rendelkezik, ennek köszönhetően bárki megtalálja a számára leghasznosabb terméket. Legyen szó gyermekjátékról kicsiknek vagy nagyoknak, konyhai gépekről amik a mindennapokat könnyítik meg, vagy éppen barkácsfelszerelésről, bővelkedik színes és változatos termékekkel.
Éppen ez az egyik oka annak, hogy mára több ezer elégedett s visszatérő vásárló állította a lista elejére a Marketpiacot. Egy jó üzletember, nem egyszeri vásárlókat szerez, sokkal inkább visszatérő elégedet vásárlókat. Pont ez az üzlet politikának köszönhető az, hogy a kisgyermek ágya melletti éjjeli lámpától kezdve a család konyhaszekrényén át, az apukák szerszámos ládájáig olyan termékek találhatóak amiket a Marketpiac forgalmaz. EdMarketing ügynökség
2022 év végén döntöttünk úgy a párommal, hogy az egyéni vállalkozást felcseréljük Kft.-re. De mégis, hogyan jutottunk el eddig? Mi mindent kellet fontolóra venni és milyen előnyei vannak, vagy épp hátrányai?
És a legnagyobb kérdés, hogyan lehet sikeresen vezetni? A párommal több sikeres vállalkozást is vezetünk, gondolok itt marketing ügynökségre, webáruházra és szépségszalonra. Ezek mind egyéni vállalkozás alatt működtek, egészen addig amíg szerencsére az éves keretet szinte már átléptük. Ekkor ültünk le, és beszéltük át a további terveinket. Az világos volt, hogy egyéni vállalkozóként nincs értelme ezt folytatni. A számlázások, adók köteléke súlya alatt nehéz volt, tovább tartani a lépést. Tehát ez vezetett a Kft. alapításához. Felkerestük a könyvelőnket, aki nagyon nagyon sok jó tanácsot adott, és ezeknek köszönhetően mi is tisztábban láttunk. A hosszas beszélgetések és tanácsok után felkerestük egy ügyvédet, aki a további jogi lépéseket magyarázta el és készítette elő a papírjainkat. Bár azt hittük, hogy egy könnyű menet lesz, de tévedtünk.
Először is le kellet ellenőrizni minket, majd miután az ellenőrzés rendbe ment, ki kellet találni egy Kft. Nevet. Miután sikerült nevet is választanunk be lehetet minden papírt nyújtani, bár ez elsőnek könnyűnek tűnik, de nekünk kétszer is alá kellet minden papírt írnunk. Ez az én “hibám” volt, mert anyakönyv szerint rövid ékezettel vagyok anyakönyvezve, de én hosszúan használom. Ettől függetlenül sikeresen beadtuk a papírokat és néhány nap múlva, már a rendszerben is voltunk. Fontolóra kell venni azt, hogy képesek vagyunk-e megfelelően képviselni magunkat és a Kft.-t, mi nem csak tulajdonosok vagyunk, de egy pár is így a magánéletünk kihatással van az üzleti életünkre is. Tehát maximálisnál is jobban meg kell egymásba bíznunk. Támogatnunk kell egymást és tisztelnünk, hogy zökkenő mentes legyen az együtt működés. Az előnyök közé sorolhatjuk azt is, hogy Kft. tulajdonosként komolyabban vesznek minket. Meghívásokat kapunk rendezvényekre, éves megbeszéléseken vehetünk részt a marketing életben. De mindez hátránnyal is jár.
A negatív dolgok jobban terjednek mint a pozitívak. Nem mindegy, hogy egy adott dolgot , hogyan mondunk, hogyan jelenünk meg. Ezek a dolgok az ügynökségeinkre és a szalonunkra vet rossz fényt. Mindezek tudatában megéri-e? Igen, minden perce megéri még a kezdeti nehézségek ellenére is. Ha nem kezdtük volna el, akkor nem tudtunk volna együtt dolgozni fantasztikus emberekkel.
Köszönettel: Horváth Tamás ügyvezető
Optimum Center Kft.
Kérdésed van? Hívj: 06304670019